পেৰিছৰ ৰাজপথত শিক্ষকৰ ডিঙি কাটিলে জেহাদীয়ে

NewsDesk    17-Oct-2020
Total Views |
svs_1  H x W: 0
 
 
 
'আল্লাহু আকবৰ' ধ্বনি দি শুকুৰবাৰে পেৰিছৰ ৰাজপথত এজন শিক্ষকৰ ডিঙি কাটিলে চেচেন জেহাদী এজনে। জেহাদী নামৰ পাপটোৰ এটা ভয়ংকৰ ঘটনাৰ সাক্ষী হৈ ৰ'ল সমগ্ৰ বিশ্ব। শিক্ষকজনে শ্ৰেণীকোঠাত ধৰ্মনিৰপেক্ষতাৰ পাঠ দিয়াৰ এইদৰে মাচুল ভৰিব লগা হয়। ফৰাচী সন্ত্ৰাসবাদ দমন শাখাৰ এজন বিষয়াই জানিবলৈ দিয়া মতে, চেচেন জেহাদী এটাই পেৰিছৰ ৰাজপথত শিক্ষকজনক চোকা অস্ত্ৰৰে ডিঙি কাটি হত্যা কৰে। আৰক্ষীয়ে জেহাদীটোক আটক কৰিবলৈ চেষ্টা চলাইছিল। কিন্তু অস্ত্ৰৰে আক্ৰমণ কৰিবলৈ উদ্যত হোৱাত জেহাদীটোক গুলীয়াবলগীয়া হয়।
 
 
উল্লেখ্য যে চেমুৱেল পি নামৰ নিহত শিক্ষকজনে ধৰ্মনিৰপেক্ষতাৰ শিক্ষা দিবলৈ গৈ শ্ৰেণীকোঠাত হজৰত মহম্মদৰ কাৰ্টুন এটা দেখুৱাইছিল। সেই ঘটনাৰ পাছতে চেচেন জেহাদীটোৱে শিক্ষকজনক আক্ৰমণ কৰে।
 
 
এইখিনিতে এটা কথা উল্লেখ কৰিব পাৰি যে সমগ্ৰ বিশ্বৰ বাবে সমস্যাৰ কাৰণ হৈ পৰিছে জেহাদীসকল। ফ্ৰান্সতো ক্ৰমশঃ হৈছে জেহাদী-মৌলবাদী।
 
 
প্যারিসের একটি স্কুলে পাঠদান করতেন স্যামুয়েল পি নামের নিহত শিক্ষক। ছাত্রদের ধর্মনিরপেক্ষতার পাঠ দিতে গিয়ে হজরত মহম্মদের একটি কার্টুন দেখিয়েছিলেন তিনি। আর এই ঘটনার জন্য তাঁর উপর হামলা চালায় ওই চেচেন মৌলবাদী।
 
 
কয়েকদিন আগেই মুসলিম মৌলবাদের বিরুদ্ধে সুর ছড়িয়েছিলেন ফরাসি প্রেসিডেন্ট ইমানুয়েল ম্যাক্রোঁ। ধর্মনিরপেক্ষ দেশ হিসেবে ফ্রান্সের ছবি কোনওদিনও মলিন হইতে দেবেন না বলে সাফ জানিয়েছিলেন তিনি। মুসলিম মৌলবাদের উত্থান নিয়েও দুশ্চিন্তা প্রকাহ করেছিলেন তিনি। তারপরই তাঁর বয়ান নিয়ে দেখা দেয় বিতর্ক। অযথা ‘মুসলিম ভীতি’ ছড়াচ্ছেন ম্যাক্রোঁ বলেও অভিযোগ করেন তথাকথিত ধর্মনীরপেক্ষরা। এহেন পরিস্থিতিতে শুক্রবারের ঘটনা সাফ করে দিয়েছে যে ফরাসি দেশে ক্রমেই শিকড় মজবুত করছে মৌলবাদ।
 
 
এদিকে, এই ঘটনার পর একটি জরুরি বৈঠক ডেকেছেন ফরাসি প্রেসিডেন্ট ইমানুয়েল ম্যাক্রোঁ। তার আগে এই হামলার তীব্র নিন্দা করে তিনি বলেন, “এই হামলার নেপথ্যে রয়েছে মুসলিম মৌলবাদ। ওই শিক্ষক ছাত্রদের বাকস্বাধীনতার শিক্ষা দিচ্ছিলেন তাই তাঁকে প্রাণ দিতে হল। ফরাসি অভ্যন্তরীণ বিষয়ক মন্ত্রী জেরাল্ড ডারমামিন জানিয়েছেন, গোটা ঘটনাচক্রের উপর নজর রাখা হচ্ছে। সব মিলিয়ে ইসলামিক স্টেটের কায়দায় এহেন হামলায় রীতিমতো আতঙ্কিত ফ্রান্স।